پوش نوتیفیکیشن چیست و انواع آن کدامند؟

نوتیفیکیشن چیست | پوش نوتیفیکیشن | ارسال نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن چیست و انواع پوش نوتیفیکیشن کدامند؟

ارسال نوتیفیکیشن

نوتیفیکیشن شیوه ای جدید برای برقراری ارتباط میان توسعه دهندگان برنامه های موبایلی ( اپلیکیشن ها ) و کاربران شان است . از ابزارهای قوی برای جلب توجه کاربران اپلیکیشن‌های موبایل، ارسال پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) به آنها است. منظور از پوش نوتیفیکیشن محتوایی متنی , تصویری یا صوت و ویدئو است که به سمت گوشی نصب کننده اپلیکیشن فرستاده می‌شود و مخاطب یا همان نصب کننده اپلیکیشن از پیام ارسالی شما مطابق با تنظیماتی که در گوشی موبایل خود برای نمایش نوتیفیکیشن یا زنگ هشدار قرارداده است باخبر میشود.

ارسال نوتیفیکیشن در شبکه های موبایلی کاربردهای گوناگونی دارد ولی یکی از مهمترین کاربرد های آن ارسال تبلیغات انبوه به گوشی های موبایل است . اپلیکیشن های محبوب با موضوعات متنوع توانسته اند مخاطبان خاصی را برای خود جذب کنند و البته خودشان هم برای جذب کاربر جدید نیاز به تبلیغات دارند و بهترین شیوه برای معرفی کسب و کار و حتی معرفی یک اپلیکیشن , ارسال نوتیفیکیشن در شبکه موبایلی است.

این شیوه از تبلیغات محبوبیت بسیاری در میان کسب و کارها , خصوصا صاحبان رسانه های اجتماعی پیدا کرده است چراکه همراه با محتوای جذابی که برای صدها یا میلیون ها کاربر ارسال میکنند , لینک ورود به وب سایت و یا ورود به صفحه رسانه اجتماعی شان را نیز ارسال میکنند .

گروه سازین از این شیوه جدید برای ارسال پیام های تبلیغات مشتریانش استفاده میکند و صاحبان کسب و کار جهت جذب مشتری جدید و افزایش فروش خود و یا جذب مخاطب برای رسانه اجتماعی شان از این شیوه برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی استفاده میکنند. ارسال پوش نوتیفیکیشن با هدف تبلیغات با ترفندهای متفاوتی انجام میگیرد و ویژگی های منحصربفردی دارد که سایر روشهای تبلیغات آنلاین از آن بی بهره اند.

انواع روشهای ارسال نوتیفیکیشن :

نوتیفیکیشن آیکون و متن کوتاه
نوتیفیکیشن آیکون و متن کوتاه

ارسال نوتیفیکیشن آیکون و متن کوتاه

همانطور که از نامش پیداست شما متنی کوتاه را بهمراه تصویری با سایز کوچک در حد ۲۴تا۳۲پیکسل را برای کاربران ارسال میکنید و آنها با اطلاع از دریافت این پیام در صورت تمایلشان میتوانند از بخش بالای گوشی خود به پیام شما مراجعه و در صورتیکه به جایی لینک شده باشد به آن مراجعه کنند . این شیوه بیشتر برای صاحبان اپلیکیشن های موبایلی جهت ارتباط مستمر و مداوم با کاربرانشان جهت یادآوری بروزرسانی ها یا پیام های مهم کاربرد دارد .

پوش نوتیفیکیشن آیکون و متن بلند
پوش نوتیفیکیشن آیکون و متن بلند

پوش نوتیفیکیشن آیکون و متن بلند

ارسال تصویری کوچک بهمراه عنوانی (۴یا۵کلمه ای) و متنی معادل ۲۰ تا ۳۰ کلمه را اصطلاحا نوتیفیکیشن آیکون و متن بلند مینامند. این شیوه نیز همانند روش آیکون با متن کوتاه بیشتر برای ارتباط میان صاحبان اپلیکیشن ها و کاربرانشان دارد. این شیوه به جهت هزینه اندکش برای ارسال تبلیغات انبوه به موبایل نیز کاربرد دارد.

نوتیفیکیشن بنری
نوتیفیکیشن متنی بنری (ویژه)

نوتیفیکیشن متنی بنری ( ویژه )

ارسال آیکون بهمراه بنری همراه با عنوان و توضیح را نوتیفیکیشن بنری مینامند. این روش در ارسال انبوه پیام تبلیغاتی و یا پیام های با اهمیت که قصد اطلاع رسانی سریع در آن وجود داشته باشد , استفاده میشود. ارسال نوتیفیکیشن به دلیل محدودیت اپلیکیشن های معتبر با طبقه بندی موضوعی , جغرافیایی یا سن و جنسیت بسیاری از کسب و کارها و برخی از شرکتهای فناوری اطلاعات در حوزه تبلیغات اینترنتی را بر آن داشته تا از شیوه ارسال نوتیفیکیشن متنی و بنری جهت ارسال انبوه تبلیغات استفاده کنند که البته بازده بالایی هم دارد. ارسال نوتیفیکیشن متنی بنری

نوتیفیکیشن دیالوگی ( پاپ آپ )
نوتیفیکیشن دیالوگی ( پاپ آپ )(ویژه پلاس)

نوتیفییشن دیالوگی ( ویژه )

ارسال نوتیفیکیشن دیالوگی شیوه ای موثری در ارسال پیام انبوه به کاربران اپلیکیشن ها شناخته شده است. در این روش پیام بهمراه بنر روی صفحه موبایل قابل مشاهده میباشد و کاربر اپلیکیشن نیازی نیست که اپلیکیشن را حتما فعال کرده باشد و یا در حال استفاده از اپلیکیشن باشد , بلکه تمام کاربرانی که اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب شده داشته باشند این پیام را در هر صفحه ای از گوشی خود باشند مشاهده میکنند.

شرکتهای تبلیغات موبایلی و بازاریابی آنلاین از ارسال نوتیفییکشن دیالوگی جهت افزایش عضو شبکه های اجتماعی و یا افزایش بازدیدکنندگان وب سایت و یا حتی تبلیغ سایر اپلیکیشن ها به دلیل تاثیرگذاری بالای آن استفاده میکنند. در شیوه ارسال نوتیفیکیشن دیالوگی ( پاپ آپ ) سازین پیام تبلیغاتی شما را بر روی هزاران دستگاه موبایل ارسال میکند و شما میتوانید لینک نصب اپلیکیشن , لینک عضویت شبکه اجتماعی تان مثل لینک جوین کانال تلگرام یا صفحه توییتر یا اینستگرام .. و یا حتی لینک ورود به فروشگاه اینترنتی یا خرید کالایی خاص را درج کنید تا کاربران به محض مشاهده پیام در صورت تمایل شان با لمس تبلیغ به صفحه هدف مراجعه نمایند. ارسال نوتیفیکیشن دیالوگی

 

در سازین بخوانید:  بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام
ارسال پیام نوتیفیکیشن | پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی
نمونه ای از نوتیفیکیشن تبلیغاتی ارسال شده

روش ارسال پوش نوتیفیکیشن انبوه

شرکت های ارسال نوتیفیکیشن در ایران با بهترین اپلیکیشن های ایرانی از نظر تعداد مخاطب قراردادهایی دارند و از همین رو ظرفیت ارسال نوتیفیکیشن این شرکت ها بسیار بالا و قاعدتا در هر مرتبه از ارسال پیام نوتیفیکیشن احتمال ارسال تبلیغات تکراری کم میشود. سازین برای ارسال پیام انبوه بصورت نوتیفیکیشن محیطی را فراهم کرده تا بتوانید براحتی و با تعداد دلخواهتان سفارش ارسال نوتیفیکیشن خود را به ثبت برسانید. ویژگی ارسال پیام پوش نوتیفیکیشن سازین در این است که توانسته کاربران اپلیکیشن های موبایل را مطابق موضوعات هدف دسته بندی کند و یا مشترک میتواند ارسال نوتیفیکیشن را به شهر یا محله یا منطقه ای خاص در زمان دلخواهش انجام دهد.

انتخاب سایت ارسال پوش نوتیفیکیشن انبوه

ارسال نوتیفیکیشن یک شیوه جدید تبلیغات موبایلی محسوب میشود از این رو بسیاری از واسطه ها از طریق راه اندازی کانال ها , پیج ها و سایت ها و وبلاگ ها اقدام به فروش نوتیفیکیشن تبلیغاتی میکنند که البته اگر حاشیه سود معقول داشته باشند و از سایت های رسمی ارسال نوتیفیکیشن نمایندگی داشته باشند و البته خدمات را همراه با پشتیبانی و گزارشات کامل ارائه دهند هیچ اشکالی ندارد, اشکال از جایی شروع میشود که واسطه ها اقدام به کم فروشی در ارسال نوتیفیکیشن انبوه میکنند و گزارشات مشترکین را دستکاری میکنند. اگر قصد استفاده از خدمات ارسال پوش نوتیفیکیشن انبوه را بصورت مداوم و با برنامه ریزی دارید بهتر است چند سایت اصلی ارائه دهنده خدمات نوتیفیکیشن را شناسایی کنید.
روش شناسایی سایت های اصلی ارسال نوتیفیکیشن زیاد سخت نیست , کافیست در چند صفحه اول گوگل واژه پوش نوتیفیکیشن را جستجو کرده و اطلاعات تماس وب سایت ها را بررسی و نحوه پاسخگویی و توضیحات فنی که اپراتورهای فروش سایت های تبلیغاتی به شما میدهند را با یکدیگر مقایسه کنید. اغلب واسطه ها شماره تلفن ثابت یا همراه ندارند و اگر هم داشته بانشد پاسخگویی شان به شما فقط در حد قیمت و تعداد ارسال نوتیفیکیشن است و هیچ اطلاعات فنی درباره امکانات قابل انتخاب توسط شما و روش انجام کار و یا تعرفه سایر شرکت های ارسال نوتیفیکیشن ندارند.

 

در سازین بخوانید:  بهترین نام های تجاری جهان کدامند؟

سفارش ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی

 

اهمیت ظرفیت ارسال نوتیفیکیشن

شرکت های ارسال کننده پوش نوتیفیکیشن ظرفیت های محدودی دارند. منظور از ظرفیت تعداد کاربران اپلیکیشن های موبایل و تنوع اپلیکیشن های موبایلی است که با این شرکت ها برای ارسال نوتیفیکیشن به کاربران اپلیکیشن شان همکاری میکنند. هر چقدر ظرفیت سایت تبلیغات نوتیفیکیشن بیشتر باشد , بازده ارسال تبلیغات انبوه بالاتر خواهد بود .

روش ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی

برای ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی کافیست یک تصویر ( بنر ) طراحی کرده و یک عنوان ۴ یا ۵ کلمه ای و یک متن توضیح ۸ تا ۱۰ کلمه را نیز به شکلی جذاب و البته مرتبط با کسب و کارتان طراحی کنید. همراه با تصویر , عنوان و توضیحات یک لینک در تبلیغ درج میشود که میتوانید لینک صفحه اینستاگرام یا لینک عضویت در کانال , لینک نصب اپلیکیشن موبایل , لینک ثبت نام برنامه های ارزش افزوده و قرعه کشی و یا در بهترین حالت لینک یک صفحه فرود باشد. بهترین حالت ارسال نوتیفیکیشن برای بالا رفتن بازده تبلیغات استفاده از لینک یک صفحه فرود ( هدف ) میباشد که مخاطبان بلافاصله بعد از کلیک روی آن بتوانند به تمام لینک ها و امکانات هدفی که مد نظر شماست جلوی چشمشان و براحتی دسترسی داشته باشند.

توضیح : چنانچه وب سایتی ندارید میتوانید بسرعت آنرا از طریق بخش طراحی وب سایت به سازین سفارش دهید یا یک سایت فوری ارزان برایتان طراحی و آماده کند. شما میتوانید این سایت را بعدا به بسته های حرفه ای طراحی وب ارتقا دهید ولی در شروع برای ارسال نوتیفیکیشن بهتر است یک صفحه وب هدف داشته باشید که مجهز به شمارشگر بازدیدکنندگان و البته لینک های اصلی دلخواه مرتبط با کسب و کارتان باشد. داشتن صفحه فرود در تبلیغات عملا به معنای سرمایه گذاری است , چراکه با هر تبلیغ و هزینه ای که انجام میدهید در واقع ارزش لینک و دامنه و وب سایت شما به دلیل افزایش بازدید , افزایش عضو و افزایش مشتری نزد جستجوگر گوگل و الکسا افزایش می یابد و در اصل استفاده از وب سایت اختصاصی در تبلیغات نوعی سرمایه گذاری و افزایش سرقفلی وب سایت میباشد.

پس از آماده کردن طرح و محتوای تبلیغاتی برای سفارش پوش نوتیفیکیشن کافیست روی سفارش نوتیفیکیشن تبلیغاتی کلیک کرده و یکی از پلان های دلخواهتان را مطابق بودجه تبلیغاتی تان انتخاب کنید.

نوتیفیکیشن چیست | نوتیفیکیشن چیست | نوتیفیکیشن چیست | نوتیفیکیشن چیست | نوتیفیکیشن چیست | نوتیفیکیشن چیست | نوتیفیکیشن چیست | نوتیفیکیشن چیست | پوش نوتیفیکیشن | پوش نوتیفیکیشن | پوش نوتیفیکیشن | پوش نوتیفیکیشن | پوش نوتیفیکیشن | پوش نوتیفیکیشن | ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی | ارسال پوش نوتیفیکیشن | ارسال نوتیفیکیشن ارزان | پوش نوتیفیکیشن ارزان | ارسال نوتیفیکیشن کلیکی | سایت ارسال نوتیفیکیشن | سایت ارسال نوتیفیکیشن | بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن | بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن | بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن | بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن | بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن | بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن | بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن | بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن |

منبع : دپارتمان تبلیغات اینترنتی سازین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *