روشهای تبلیغات در موبایل

روش تجاری ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی !

موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی نیازمند فراگیری اصول اولیه ساخت , مدیریت محتوا و تداوم حضور شما جهت جذب مخاطبان هدفمند است. شرط موفقیت شما در شبکه اجتماعی اینست که خودتان انواع شبکه های کاربر محور را بشناسید و سلیقه و واکنش مخاطبان در فضای مجازی را درک کنید پیش نیاز حضور در شبکه اجتماعی چیست؟ ساخت صفحه در اینستگرام , توییتر , فیس بوک یا آپارات و یوتیوپ و ... مسلما خرجی ندارد و تنها پیش نیازی که اول به ذهن شخص متبادر میشود داشتن یک سرویس اینترنت عادی و یک دستگاه کامپیوتر و موبایل است ! هدفتان...

راهنمای افزایش فروش ازطریق تلگرام

افزایش فروش از طریق تلگرام چطور انجام میشود؟ راهنمای افزایش فروش از طریق تلگرام و پیامرسان های موبایلی مشابه یک راهنمای جامع برای استفاده از تجربیات و دانش بازاریابی موبایلی است که به شما کمک میکند از صفر تا صد ساخت کانال تلگرامی , افزایش عضو کانال تلگرامی تجاری و تداوم بخشیدن به رشد فروش و افزایش مشتری از طریق تلگرام را بدرستی و با استفاده از تجربه کانالهای تلگرامی تجاری موفق انجام دهید. بسیاری از صاحبان کسب و کار در مورد  تبلیغات در تلگرام و چگونگی بازخوردش سوال میپرسند،باید بگم که این تبلیغ بسیار تاثیرگذاراست ما در این مقاله شما را...

اشتباهات کسب و کارها در شبکه های اجتماعی !

اشتباهات شبکه اجتماعی که کسب و کارها مرتکب آن میشوند! ۱۰ اشتباه بزرگ کسب و کارهای کوچک در شبکه های اجتماعی امروزه به سختی می­‌توان فرد و یا شرکتی را یافت که از شبکه­‌های اجتماعی نظیر پیامرسان های موبایلی مانند تلگرام , واتس اپ و ... و یا فیسبوک، لینکدین، توییتر و اینستاگرام استفاده نکند اما شرکت های کوچک باید در نظر داشته باشند که استفاده افراد متعدد از شبکه های اجتماعی سبب تبدیل شدن آن به ابزار مفید و موثر بازاریابی و کسب درآمد تضمینی نمی شود. در حقیقت بدون داشتن یک استراتژی هوشمندانه، تخصیص منابع انسانی و مالی به موضوع شبکه های...

پوش نوتیفیکیشن چیست و انواع آن کدامند؟

پوش نوتیفیکیشن چیست و انواع نوتیفیکیشن کدام است؟ نوتیفیکیشن شیوه ای جدید برای برقراری ارتباط میان توسعه دهندگان برنامه های موبایلی ( اپلیکیشن ها ) و کاربران شان است .  از ابزارهای قوی برای جلب توجه کاربران اپلیکیشن‌های موبایل، ارسال پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) به آنها است. منظور از پوش نوتیفیکیشن محتوایی متنی , تصویری یا صوت و ویدئو  است که به سمت گوشی نصب کننده اپلیکیشن فرستاده می‌شود و مخاطب یا همان نصب کننده اپلیکیشن از پیام ارسالی شما مطابق با تنظیماتی که در گوشی موبایل خود برای نمایش نوتیفیکیشن یا زنگ هشدار قرارداده است باخبر میشود. ارسال نوتیفیکیشن در شبکه...

روش شروع بازاریابی در اینستگرام مناسب برای تازه کارهای شبکه اجتماعی

روش شروع بازاریابی در اینستگرام , چطور بازاریابی را در اینستگرام شروع کنم ؟ امروزه بازاریابی تاثیرگذاران موضوع داغی برای بازاریابان است که آگاهی از مزایای آن، کار چندان دشواری نیست. اینستاگرام با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال و تولید محتوای فوق‌العاده به بهترین ابزار بازاریابی بصری برای بسیاری از استارتاپ‌ها و برندهای بزرگ جهان تبدیل شده است. در آخرین به‌روزرسانی الگوریتم‌های اینستاگرام، پست‌ها براساس میزان تعامل کاربران نمایش داده می‌شود. از این رو تبلیغات و بازاریابی تاثیرگذاران اهمیت بیشتری یافته‌اند. بازاریابی تاثیرگذاران چیست؟ بازاریابی تاثیرگذاران پدیده‌ی جدیدی نیست بلکه بر پایه‌ی بازاریابی دهان به دهان بنا شده است....

روشهای افزایش عضو واقعی کانال های تلگرام چیست؟

 روش افزایش عضو واقعی تلگرام بسیاری از کسب و کارها و رسانه ها دارای کانال تلگرام هستند که برخی با هدف اطلاع رسانی به مخاطبانشان و برخی نیز با هدف رونق بخشیدن به کسب و کار و استفاده از پتانسیل تبلیغاتی موجود در این پیامرسان , کانال خود را ایجاد کرده اند. شیوه های متفاوتی برای افزایش ممبر واقعی تلگرام وجود دارد که سازین به بهترین شکل ممکن این خدمات را به شما ارائه میکند. افزایش عضو واقعی کانال تلگرام شما میتواند اختیاری یا اجباری باشد که هر دو مزیت ها و ویژگی هایی دارد.  افزایش عضو از طریق پوش...

روشهای جذب فالوور واقعی در اینستگرام

خدمات تبلیغ در اینستگرام و شیوه های افزایش فالوور واقعی اینستگرام ؛ تبلیغات در اینستاگرام امروزه یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه طبق آمار بیش از 20 میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند. با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ، ما شما را کمک خواهیم کرد تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید. افزایش فالوور ایرانی در اینستگرام جذب فالوور در شبکه اجتماعی اینستگرام برای شروع و حتی...

اشتباهات شبکه های اجتماعی / نباید های افزایش فالوور در رسانه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی آنقدر گسترده شده که بسیاری از کسب وکارها و البته شرکتهای تبلیغاتی که خود را با متدجدید تبلیغات بروز کرده اند به سمت رسانه های اجتماعی آمده اند. اما واقعا برای تبلیغ در شبکه اجتماعی به کجا اعتماد کنیم ویا از کدام روشها برای تبلیغ هدفمند و اصولی برای رسانه اجتماعی خود اقدام کنیم ! شیوه های شناخت سرویس دهندگان معتبر تبلیغ در شبکه های اجتماعی کدامند؟ اینها سوالاتی است که بسیاری از کاربران و صاحبان کسب و کارها میپرسند و ما قصد داریم در این مقاله آموزشی نکاتی از ترفندها , روشها و البته...