روش های تبلیغات اینترنتی

سئو چیست؟

جدیدترین تعریف سئو ( بهینه سازی سایت ) را بخوانیم ؛ کلمه سئو SEO برگرفته از Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و شامل تکنیک‌های است که باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند…

افزایش رنک سایت در گوگل ( ۲۲ روش افزایش رنک سایت در گوگل )

افزایش رنک سایت در گوگل  ( ۲۲ روش افزایش رتبه (رنک) سایت در گوگل ! )   افزایش رنکینگ سایت و بصورت مداوم افزایش رنک صفحات سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل یک شیوه متداول اما مشکل برای سبقت سریع و توسعه فروش صد در صد برای بنگاه های…

طراحی سایت سازگار با سئو

طراحی سایت سازگار با سئو چیست؟ طراحی سایت برای شرکتهای و توسعه کسب و کار لازم است . برخی داشتن سایت را با ثبت آگهی اینترنتی یا راه اندازی وبلاگ یا ساختن یک صفحه در شبکه اجتماعی اشتباه میگیرند و یا به خاطر تبلیغات رایگان خود را به کوچه علی…

آموزش افزایش عضو کانال تلگرام

افزایش عضو کانال در تلگرام , تبلیغات در تلگرام ! از زمان شروع فعالیت پیامرسان تلگرام تا کنون برای مدیریت کانالهای تلگرامی با موضوعات متفاوت اینقدر تجربه کسب کردم که بهتر دیدم آن را برای شما عزیزان در دانشنامه کسب و کار سازین به اشتراک بگذارم.  از زمان ارائه قابلیت…

روش تجاری ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی !

موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی نیازمند فراگیری اصول اولیه ساخت , مدیریت محتوا و تداوم حضور شما جهت جذب مخاطبان هدفمند است. شرط موفقیت شما در شبکه اجتماعی اینست که خودتان انواع شبکه های کاربر محور را بشناسید و سلیقه و واکنش مخاطبان در فضای مجازی را درک کنید…

راهنمای افزایش فروش ازطریق تلگرام

افزایش فروش از طریق تلگرام چطور انجام میشود؟ راهنمای افزایش فروش از طریق تلگرام و پیامرسان های موبایلی مشابه یک راهنمای جامع برای استفاده از تجربیات و دانش بازاریابی موبایلی است که به شما کمک میکند از صفر تا صد ساخت کانال تلگرامی , افزایش عضو کانال تلگرامی تجاری و…

اشتباهات کسب و کارها در شبکه های اجتماعی !

اشتباهات شبکه اجتماعی که کسب و کارها مرتکب آن میشوند! ۱۰ اشتباه بزرگ کسب و کارهای کوچک در شبکه های اجتماعی امروزه به سختی می­‌توان فرد و یا شرکتی را یافت که از شبکه­‌های اجتماعی نظیر پیامرسان های موبایلی مانند تلگرام , واتس اپ و … و یا فیسبوک، لینکدین، توییتر…

پوش نوتیفیکیشن چیست و انواع آن کدامند؟

پوش نوتیفیکیشن چیست و انواع نوتیفیکیشن کدام است؟ نوتیفیکیشن شیوه ای جدید برای برقراری ارتباط میان توسعه دهندگان برنامه های موبایلی ( اپلیکیشن ها ) و کاربران شان است .  از ابزارهای قوی برای جلب توجه کاربران اپلیکیشن‌های موبایل، ارسال پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) به آنها است. منظور از پوش نوتیفیکیشن محتوایی…

روش شروع بازاریابی در اینستگرام مناسب برای تازه کارهای شبکه اجتماعی

روش شروع بازاریابی در اینستگرام , چطور بازاریابی را در اینستگرام شروع کنم ؟ امروزه بازاریابی تاثیرگذاران موضوع داغی برای بازاریابان است که آگاهی از مزایای آن، کار چندان دشواری نیست. اینستاگرام با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال و تولید محتوای فوق‌العاده به بهترین ابزار بازاریابی بصری برای بسیاری…

روش افزایش عضو واقعی کانال تلگرام

 روش افزایش عضو واقعی تلگرام بسیاری از کسب و کارها و رسانه ها دارای کانال تلگرام هستند که برخی با هدف اطلاع رسانی به مخاطبانشان و برخی نیز با هدف رونق بخشیدن به کسب و کار و استفاده از پتانسیل تبلیغاتی موجود در این پیامرسان , کانال خود را ایجاد…

روشهای جذب فالوور واقعی در اینستگرام

خدمات تبلیغ در اینستگرام و شیوه های افزایش فالوور واقعی اینستگرام ؛ تبلیغات در اینستاگرام امروزه یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه طبق آمار بیش از ۲۰ میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای…