درباره ما

تبلیغات اینترنتی , بازاریابی اینترنتیدرباره ما (About Us- SAZIN)

گروه سازین در سال ١٣٧٧، با ۲ میلیون تومان سرمایه (تحت عناوین دیگری) و توسط جمعی سه نفره کار خود را آغاز کرد. و امروز، با برند تجاری جدیدی (®سـا زیــن) پا به عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور نهاده است و در مدت زمان کوتاهی با استفاده از تجارب اندوخته شده مدیران به جرات به یکی از پیشرفته ترین شرکتهای فناوری اطلاعات و نرم افزاری بخش خصوصی تبدیل شده است؛ سازین® مسلط بر بازار ( طراحی سایت ، نرم افزار تحت وب ، خدمات دامنه و میزبانی وب ) ایران با ٩٥٠٠ مشتری با وب سایت های فعال در کسب کار های شخصی ، شرکتی و سازمانی توانسته به عنوان یک شرکت سود ده در راستای اهداف بلند مدت خود گام های موثری را به پشتوانه مشتریان وفادار خود بردارد.

خط مشی (policy)

سیاست‌های کاری سازین نیز به تبعیت از اصول کسب و کارهای  دانش بنیان تعیین شده و مشتری مداری در رقابتی سالم را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است.افزایش مداوم سرعت ارائه خدمات سازین با ارائه روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارسال و دریافت پیام کوتاه با استفاده از فناوری روز در بستر وب و استفاده از پهنای باندی وسیع مسیری است که سازین در آن گام برمی‌دارد.

هدف و مأموریت (GOAL AND MISSION)

هدف سازین نیز در راستای اهداف شرکت دانش بنیان گروه سازین پیش می‌رود. برند سازین در بین شرکتهای تبلیغات آنلاین , تبلیغات موبایلی و بازاریابی اینترنتی در ایران جایگاه خود را یافته و درصد بالایی از تقاضای بازار را مرتفع ساخته است؛ حفظ چنین جایگاهی و ارتقا آن به برندی یکتا در این عرصه هدف سازین می‌باشد. افزایش امکانات پنل سازین همگام با نیاز مشتریان در راستای رسیدن به این هدف تا به امروز ما را یاری نموده است.

وجوه تمایز و ارزش‌های بنیادی (distinction and fundamental values)

مجوز فعالیت و ثبت نرم‌افزار

عضویت شرکت سازین در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نظارت نماد الکترونیک روی سرویس های تبلیغات آنلاین و محصولات پورتال سازین موجب اعتماد بیشتر و افزوده شدن مشتریان جدید به خانواده سازین طی این سالهاست .
عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و کسب مقام نخست و دریافت نشان السیتکس از دیگر عناوین کسب شده در سالیان متوالی بوده که نشان دهنده تعالی سازمانی گروه سازین است.

آموزش و پشتیبانی

سازین خود را ملزم به حمایت و پشتیبانی از کلیه مشتریان، کاربران و نمایندگان خود می‌داند. پشتیبانی بی‌نظیری از محصولات و خدمات بصورت آنلاین و تیکتینگ 24ساعته و تلفنی از 9صبح الی 19عضر در تمامی ایام سال یکسره ارائه میشود، گروه پشتیبانی در دو نوبت به‌صورت فیزیکی در شرکت حضورداشته و پاسخگوی مشکلات و سؤالات مشترکین و نمایندگان بخوبی پاسخ میدهند.
مشاورین فروش سازین مطابق با یک دستورالعمل جدید با استفاده از سیستم گفتگوی آنلاین و اپلیکیشن های پیامرسان و ایمیل و تیکت توانسته اند حتی به مشترکین سایر شرکتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات خدمات مشاوره رایگان ارائه که بر این باوریم مشاوره صحیح و اصولی یک سرمایه گذاری بلندمدت برای مجموعه سـازین میباشد

آموزش و مهارت های آنلاین

برگزاری دوره های آموزش مجازی تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین و بکارگیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در آموزش های محصولات و خدمات مطابق تعهدی که در امکانات سرویس ها به مشترکین داده ایم از دیگر ویژگی های بارز واحد آموزش و پشتیبانی فنی گروه سازین شمرده میشود که از ابتدا بر روی آموزش کار با محصولات و خدمات مان بافشاری کرده ایم و برایمان نتایج مثبتی همچون رضایتمندی بیش از 93% از مشترکین را داشته است.

ایده‌ها و طرح‌های جدید

اغلب سرویس ها و محصولات سازین مشابه خارجی نداشته و کاملا مطابق با بازار ایران طراحی و ارائه میشود , از این رو به ایده های و طرح های جدید پرسنل مستقیم و غیر مستقیم و الی الخصوص مشتریان بلقوه جدید و قدیمی خود اهمیت بالایی داده و برای آن در بخش توسعه بازار و محصولات اهمیت خاصی قائل هستیم.

حفاظت از اطلاعات

سامانه سازین بر روی چهار سرور قدرتمند به‌صورت هم‌زمان در دیتاسنتر ایرانی و استاندارد در کشور قرار داشته و تمامی اطلاعات موجود در این سرور هر 5 ساعت یک‌بار توسط سرور دیگری در کشور کانادا و ایران بکاپ گیری میشود. این فرایند به‌صورت لحظه‌ای به‌صورت کاستر روی دو سرور دیگر در حال تکرار هست تا از اطلاعات کاربران به بهترین نحو نگهداری گردد.

امنیت و تشخیص هویت

محصولات مجموعه سازین به کمک بهره‌گیری از پروتکل‌های MD5 و همچنین تائید چندمرحله‌ای تمامی رمزهای ورد کاربران را در بانک‌های اطلاعاتی خود به‌صورت کاملاً حرفه‌ای محافظت می‌کند. همچنین تشخیص هویت چندمرحله‌ای و هوشمند از دیگر شاخص‌های بارز این نرم‌افزار هست تا امنیت و هویت سنجی کاربران و استفاده‌کنندگان از این نرم‌افزار به‌درستی محقق گردد
ارسال مدارک و اسناد مشترکین بطور مستقیم برای سرورهای امن و رمزنگاری شده و قطع ارتباط بلافاصله آنها از اینترنت در ساعات دندوم از دیگر ویژگی های امنیت و حفض حریم شخصی مشترکین سازین میباشد.

کنترل و مانیتورینگ

کنترل و مونیتورینگ دقیقی با توجه به حساسیت روی وب سایت ها و محتوایشان و همچنین محتوای تولید شده توسط پیامک ها , شبکه های اجتماعی هست که توسط سیستم های هوشمند مونیتورینگ و بطور مرتب توسط کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت بصورت مستمر و منظم انجام میشود.

برند محبوب مشتریان در تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی

مشتریانی که حتی یکبار با سرویس های سازین آشنا شدند بر این باورند که در مقایسه با رقبا خدماتی متفاوت به سبک سازین را دریافت کرده اند و بیشترین امتیاز را به نوع پاسخگویی , سادگی,سرعت و کارآمد بودن خدمات و  محصولات گروه سازین داده اند.
بررسی انتقادات و شکایات مشترکین مطابق با قوانین و مقررات موجود و کاملا مطابق با حق مسلم مشتری انجام میگردد و کلیه شکایات دریافتی از طریق ایمیل و تیکتینگ بطور مستقیم توسط مدیریت سازین بررسی و رسیدگی میشود و این خود موجب جلب رضایت کاربران خدمت مورد نظر میشود.

 

 

” امید است دراین تازه سازی محصولات و خدمات مارا همراهی کنید “

مدیرعامل گروه سازین
اردوان سیجانی