ارسال ایمیل تبلیغاتی

ارسال ایمیل گروهی یکی از شیوه های موثر در تبلیغات اینترنتی است که توانایی جذب بازدیدکننده واقعی برای صفحات فرود ( هدف) دارد و بسیاری از کسب و کارهای آنلاین جهت تبلیغات خود از آن بهره میبرند.
اما اینکه ایمیل انبوه تبلیغاتی به چه ایمیل ها و با چه دسته بندی ارسال شود و از چه تکنیکی در ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده شود بسیار نکته با اهمیتی است.

روش ارسال ایمیل های تبلیغاتی بسیار ساده است :
یکی از پکیج های زیر را انتخاب و پس از سفارش آنلاین طرح ایمیل خود را برای سازین از طریق آدرس ایمیل info@sazinco.ir و یا از طریق پیامرسان موبایلی ارسال میکنید و ارسال شما در اولین فرصت آغاز میشود.
چنانچه قصد سفارش طراحی ایمیل واکنشگرا خود را داشته باشید و این سرویس روی پلان انتخابی ارسال ایمیل تبلیغاتی شما رایگان نباشد میتوانید سفارش طراحی ایمیل تبلیغاتی خود را به ما بسپارید .  شماره موبایل جهت مشاوره : ۰۹۳۵۵۳۲۵۰۴۰

تعداد کل ایمیل های ارسال شده
ایمیل های دیده شده
کلیک های انجام شده روی لینک هدف





ارسال ایمیل گروهی ( عمومی)

پکیج های زیر امکان انتخاب موضوع یا محدوده جغرافیایی را ندارد و به بانک ایمیل عمومی سازین با موضوعات رندوم و یا بانک ایمیل سفارش دهنده ارسال میشود

۱۰۰۰۰ ایمیل گروهی
برنز میل

۹۰,۰۰۰ تومان
هزینه ارسال هر ایمیل : ۹ تومان

۳۰۰۰۰ ایمیل گروهی
سیلور میل

۲۴۰,۰۰۰ تومان
هزینه ارسال هر ایمیل : ۸ تومان

۵۰۰۰۰ ایمیل گروهی
گلد میل

۳۵۰,۰۰۰ تومان
هزینه ارسال هر ایمیل : ۷ تومان

۱۵۰۰۰۰ ایمیل گروهی
گلد میل پلاس

۹۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه ارسال هر ایمیل : ۶ تومان

۳۰۰۰۰۰ ایمیل گروهی
پلاتینیوم میل

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه ارسال هر ایمیل : ۵ تومان



ارسال ایمیل گروهی به تفکیک موضوع


کلیه پکیج های زیر این قابلیت را دارند که به موضوع یا منطقه جغرافیایی و … ارسال شده و بازدید هدفمندترین را برای ایمیل تبلیغاتی شما ایجاد کنند

۱۰۰۰۰ ایمیل گروهی
برنز میل پلاس

۱۳۰,۰۰۰ تومان
امکان انتخاب موضوع
هزینه ارسال هر ایمیل : ۱۳ تومان

۳۰۰۰۰ ایمیل گروهی
سیلور میل پلاس

۳۳۰,۰۰۰ تومان
امکان انتخاب موضوع
هزینه ارسال هر ایمیل : ۱۱ تومان

۵۰۰۰۰ ایمیل گروهی
گلد میل پلاس

۵۰۰,۰۰۰ تومان
امکان انتخاب موضوع
هزینه ارسال هر ایمیل : ۱۰ تومان

۱۵۰۰۰۰ ایمیل گروهی
گلد میل پلاس ۲

۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان
امکان انتخاب موضوع
هزینه ارسال هر ایمیل : ۹ تومان

۳۰۰۰۰۰ ایمیل گروهی
پلاتینیوم میل پلاس

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان
امکان انتخاب موضوع
هزینه ارسال هر ایمیل : ۸ تومان

پرسش و پاسخ در رابطه با خدمات ارسال ایمیل گروهی سازین

مراحل سفارش و انجام سفارش و دریافت گزارش ارسال ایمیل گروهی به شکل زیر انجام میشود :

۱- خریدار یکی از پلان های فوق را سفارش و هزینه صورتحساب را به روشهای متداول ( بصورت آنلاین و یا کارت به کارت ) پرداخت میکند.

توضیح :
چنانچه خریدار در حین یا قبل یا حتی بعد سفارش نیاز به مشاوره یا پشتیبانی داشته باشد میتواند از طریق چت موبایلی یا حتی پیامک با شماره ۰۹۳۵۵۳۲۵۰۴۰ خود را معرفی و سوال خود را مطرح نماید تا در اولین فرصت پاسخ ارسال شود.

۲- انجام سفارش ۲۴ساعت پس از ثبت سفارش و پرداخت توسط واحد فنی سازین شروع میشود.

توضیح :
در صورتیکه مشتری تمایل به ارسال ایمیل گروهی به آدرس های ایمیل خودش نیز داشته باشد میتواند پس از سفارش اقدام به ارسال فایل اکسل یا نوت پد ( در اکسل بایستی ایمیل ها در یک ستون و زیر هم و در نوت پد میانشان کامل باشد) از طریق بخش تیکتینگ نمایند.

۳- ارسال گزارش پس از انجام سفارش در حساب کاربری مشترک در پورتال سازین

توضیح : گزارش ارسال با جزئیاتی مانند تعداد کلیک ها , تعداد مشاهدات و تعداد کل ارسال میباشد و برای تحلیل بهتر گزارش توسط مشترکین این گزارش ۷روز پس از پایان کامل سفارش ارسال میگردد.

زمان ارسال ایمیل ها توسط مشترک و حین ثبت سفارش تعیین میشود.

گزارش ارسال ایمیل پس از انجام کامل سفارش در بخش ” تیکتینگ ” در دفترکارمجازی در پورتال کاربران برای مشترک ارسال میشود.

این گزارش شامل :

تعداد کل ایمیل های ارسال شده , تعداد ایمیل های مشاهده شده و تعداد کلیک های انجام شده روی ایمیل میباشد.

بله , خریدار میتواند یکی از پلان های ارسال ایمیل که در آن تعداد مشخص شده است را انتخاب و در حین سفارش تعیین کند که به جز بانک ایمیل سازین , ایمیل ها به بانک ایمیلی که برای سازین ارسال میکند نیز ارسال شود.
خریدار میتواند حداکثر ۲۴ساعت پس از سفارش و پرداخت اینترنتی فایل اکسل ( هر آدرس ایمیل در یک ستون و ردیف و زیر هم قرار داشته باشند ) و یا با فرمت نوت پد ( بین آدرس ها , یا ؛ یا , باشد) را از طریق بخش ” تیکتینگ” یا همان ارسال و پیگری درخواست برای واحد پشتیبانی یا فروش سازین ارسال نماید .

در صورتیکه تعداد ایمیل های ارسالی خریدار کمتر از تعداد مشخص شده در پلان خریداری شده باشد , سازین به بانک های ایمیل خودش نیز ایمیل ها را ارسال خواهد کرد تا انجام سفارش کامل شود

خیر , ایمیل هاییکه به هر دلیل ایمیل تبلیغاتی را دریافت نکنند از حساب مشتری کسر نمیشود .

بطور معمول اگر در حین ارسال تعدادی ایمیل برگشت بخورد سیستم بطور خودکار چند ساعت بعد یکبار دیگر ارسال را تکرار میکند و اگر برای مرتبه دوم هم همان ایمیل ها برگشت بخورد , آدرس های جدید برای ارسال جایگزین میشوند . این اتفاق تا انجام کامل سفارش مشتری تکرار میشود.

نکات مهم درباره طراحی ایمیل تبلیغاتی :

  • ایمیل شما هر چقدر ساده تر , تاثیرگذار تر

    این فکر که در ایمیل تبلیغاتی مان هر چقدر از تصاویر و لینک ها و متن بیشتر استفاده کنیم بهتر است کاملا اشتباه است. ایمیل های تبلیغاتی بایستی ساده و با موضوع روشن فرستاده شود و هر چقدر ساده تر طراحی شود احتمال تاثیرگذاری و در نهایت کلیک کردن مخاطب روی لینک آن بیشتر خواهد شد.

  • استاندارد طراحی ایمیل تبلیغاتی چیست ؟

    استاندارد یک ایمیل تبلیغاتی موارد زیر است :

    – موضوع ایمیل ( ۴یا۵کلمه) + عنوان ایمیل ( ۱۰ کلمه ) + توضیحات ایمیل ( ۲۰ تا حداکثر ۴۰ کلمه ) + حداکثر در بخش هایی اصلی ایمیل مثل لینک روی عکس یا روی متن اصلی یک لینک اصلی قرار دارد , البته برخی از ایمیل ها در بخش های فرعی مثل ته برگ از لینک شبکه های اجتماعی شان یا لینک تماس با ما یا درباره ما نیز استفاده میکنند که اشکالی ندارد.

    – استفاده از یک تصویر با کیفیت توصیه میشود , البته بسیاری از ایمیل های متنی هستند که بازده بالایی دارند با این حال اگر اصرار به استفاده از تصویر دارید یک تصویر برای استفاده در طرح ایمیل پیشنهاد میشود.

    بهتر است طرح ایمیل در محیط html و همانند یک صفحه وب سایت طراحی شود و حتی بسیاری از ایمیل ها برای آنکه حجم کمتری داشته باشند تا از فیلتر بسیاری از مخاطبان بگذرد  قبل ارسال طرح برای ما ابتدا طرح خود روی یک صفحه وب سایت ایجاد و لینک آن صفحه را برای ما ارسال میکنند.

  • صفحه فرود یاهمان صفحه ای که ایمیل به آن لینک میشود مهم است
    صفحه ای فرود به صفحه ای گفته میشود که بازدیدکننده بعد ورود به آن بایستی بسرعت به بخش های اصلی که هدف شماست دسترسی پیدا کند. بطور مثال اگر قرار است محصولی را بفروشید و روی فروش آن تمرکز دارید و میخواهید از طریق تبلیغات ایمیلی آنرا بفروش برسانید بایستی صفحه مورد نظرتان ساده و در عین حال پیچیده نبوه و براحتی بازدیدکننده بتواند با چندگام و در چند ثانیه به هدفش برسد.
    طراحی صفحات فرود و بهینه سازی صفحه سایت را بایستی قبل از اقدام به ارسال ایمیل تبلیغاتی تان انجام داده باشید , با این حال اگر انجام ندادید جای نگرانی نیست میتوانید استانداردسازی صفحه فرود خود را به واحد طراحی وب سازین بسپارید.
  • طراحی ایمیل واکنشگرا باشد
    طراحی ایمیل شما بایستی روی صفحه موبایل , تبلت و کامپیوتر از نظر ظاهر , حجم و ترکیب و ساختار متناسب باشد . بسیاری از دریافت کنندگان ایمیل , تبلیغات شما را روی گوشی تلفن همراهشان دریافت میکنند . واکنشگرا بودن ایمیل شما مهم است , پس اگر یک ایمیل ساده طراحی کرده اید و در آزمایش های خودتان در موبایل یا تبلت متناسب نیست برای استاندارد سازی آن اقدام کنید.

در فرم سفارش آنلاین سرویس ها گزینه ای با عنوان سرعت ارسال ایمیل قرار دارد که مشترک میتواند حین سفارش آنرا تنظیم کند.

زمان ارسال کل ایمیل ها میتواند ۷۲ ساعت یا ۷ روز , ۱۵ روز یا ۳۰ روزه یا ۹۰ روزه باشد و این بستگی به این دارد که شما چه سیاستی در تبلیغات خود داشته باشید. بطور مثال برخی از مشتریان تمایل به اطلاع رسانی سریع دارند از اینرو ۷۲ ساعت را انتخاب میکنند و برخی دیگر هدفشان از ارسال ایمیل انبوه , تاثیرگذاری روی رتبه وب سایت و رتبه صفحه سایت شان در موتورهای جستجوگر یا الکسا میباشد , از اینرو زمان بالاتری را انتخاب میکنند.

برخی از سرویس ها مانند سرویس ارسال ۳۰۰ هزار یا بالاتر اگر روی ۹۰ روز تنظیم شوند این بدان معناست که تبلیغات شما بطور مداوم و روزانه یا هفتگی تا ۹۰ روز متناسب با تعداد سفارش داده شده ارسال میگردد و معمولا این برای کسب و کارهاییکه کمپین های تبلیغاتی متناسب با بودجه خود طراحی میکنند بهترین گزینه است .